piątek, 11 maja 2012

...powymiankowy konkursik... ;o)

Witam Was serdecznie!
Nadszedł czas na podsumowanie moich i Waszych zmagań wymiankowych.
Zacznę od siebie...niestety jako organizatorka nie do końca się sprawdziłam...nawaliło u mnie wysyłanie adresów...jedna ze zgłoszonych osób (nie wiem jakim cudem) została pominięta przy losowaniu par...mam nadzieje, że to już zostało mi wybaczone...Ja w rezultacie miałam do zrobienia upominki dla trzech osób. Jedna z nich dołączyła do nas z małym opóźnieniem i nie miałam serca żeby jej odmówić...  ;o) W następnym poście zobaczycie prezenty mojej trzeciej połóweczki ;o)

Jeśli chodzi o Was...przykrym faktem było to, że wiele z Was nie pokusiło się o jakikolwiek kontakt e-mailowy ze swoją wymiankową połówką...szkoda bo w czasie takich zabaw można nawiązać wspaniałe znajomości...
...było jeszcze parę złych i śmiesznych wydarzeń...ale na szczęście wszystko dobrze się skończyło...

Zapominamy o tym co złe a pamiętamy to co dobre!  ;o)

Uwaga, uwaga...

Ogłaszam konkurs na najpiękniejszy prezent wymiankowy. W głosowaniu mogą brać udział osoby, które się wymieniały i te które nie brały udziału w zabawie. Dziewczyny walczące o drobny upominek proszę o wspomnienie na Waszych blogach o takim głosowaniu.
Każdy wybiera trzy osoby, które według niego przygotowały najpiękniejsze upominki! Numerki tych osób podajcie w komentarzu.
Głosujemy od dzisiaj do 20 maja.
Zapraszam do oddawania głosów!


















































































Jeśli ktoś wysłał mi zdjęcie a nie znalazł się tutaj niech szybko daje znać...moje rozkojarzenie osiąga ostatnio szczyty....

Następnym razem pochwalę się Wam moim pierwszym wygranym candy ;o) oraz wynikiem wymianki naszyjnikowej...

buziaki przytulaki ;o*
















19 komentarzy:

  1. Głosuję na nr 2, 5, 23. Dziękuję za super zabawę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosuję na numer 2,17,18 :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prezenty są przepiękne ja głosuję na 8, 17, 18

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja głosuję na 13,35,36. Dziekuje za super zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są śliczne :)Głosuje na 5,16,26.
    A zabawa przy tej wymiance była super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są bardzo kobiece i piękne, ale mnie najbardziej przypadły do gustu 18, 19, 34.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace piękne,mnie najbardziej do gustu przypadły 5,35,39
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. CIEZKO WYBRAC ...STRASZNIE PODOBA MI SIE SUTASZ CHOC PRAWDE MOWIAC NIGDY NIE TRZYMAŁAM NIC SUTASZOWEGO W RECE :( GŁOSUJE NA 10 , 16 , 39 :) POZDRAWIAM I DZIEKI ZA SUPER WYMIANKĘ :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram numerki: 11,14 i 27
    Poza tym każdy prezent ma w sobie coś ciekawego :)
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam wszystkie uczestniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczne prezenciki wymiankowe. Niestety na takich grupowych zdjeciach troszke trudno dokladnie ocenic, ale skoro tu juz wpadlam w odwiedziny to sie zabawie i wrzuce swoje trzy grosze.
    1.Moteczek (24)
    2.GabArt (16)
    3.Dora (10)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem tu pierwszy raz,ale jeśli można to głosuję
    nr 5 Luna
    nr 18 KasiaN
    nr 24 moteczek
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wybieram: 8,13 i 16. :-) Dziękuję za wspaniałą zabawę!! :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace mają w sobie to "coś", ale skoro mam wybrać trzy, to będą to:
    nr 28 - Ela,
    nr 39 - Mam i ja,
    nr 16 - GabArte.
    Dziękuję Ci Kasiu za zorganizowanie ciekawej wymianki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Cuda dziewczyny porobiły :) wielkie brawa dla wszystkich:)
    Moje typy to:
    36, 37, 39

    Dziękuję za świetną zabawę:) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak ciężko wybrać 3 numerki ;( tylko 3? a mi sie tyle rzeczy tu podoba....
    ale jak mus to mus - 11,16,24 - przednia zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  16. 18, 32 i 34 :) Te mi się najbardziej podobają :) super wymianka - nie brałam udziału ale powstało wiele pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie prezenty są piękne!
    Ja moje głosy oddaję na 1, 14 oraz 38 :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem troche spóźniona. Nie wiem czy weźmiesz moje głosy pod uwagę, ale stawiam na 8 i 16. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. The institution may use the proceeds for these matters. You can play online public matches, you
    can do timed challenges, you can do one-off races in Free Play or you can jump in to the World Tour.
    Big variety rental or rent a car companies present their exclusive service to impress potential clients such
    as booking offers, competitive rates, free delivery, latest fleets and pick up,
    online bookings and a wide range of cars to select from.



    My web blog :: performance auto carrier best buy canada ltd toronto on best buy stores - http://callaite.com/xe/?document_srl=105320 -

    OdpowiedzUsuń